EEslem Kzlar 4 bucuk aylık bebeğim var emzirirken karni gurulduyo bio diye bagirsak duzenleyici ilac kullaniyrm işe yaramıyor heralde 2 gündür kakasini yapmiyodu sivi yagl poposuna masaj yaptm biraz yapti
Misskokulum EEslem ilk aylar bagirsaklar geliştiği için ses çıkması normal bazen gaz kaynaklı oluyor huzursuz olmuyorsa endişelenmeyin 🤗
TalentedMom EEslem Çok normal bizim de geliyo 2 ay 23 günlüğüz artık kakasını her gün yapmıyor ebeye sordum 6 güne kadar normal dedi
Misskokulum EEslem o zamn sorun degil benim oğlum 4 aya kadar hep guruldardı karnı hemde baya yüksek sesli doktor gazdan olur önemli değil demişti
EEslem Misskokulum iste gaz rahatsiz ediyo buyuk ihtimalle cnku meme reddi yasiyoruz bn gazdan diye düşünüyorum
Misskokulum EEslem ikiniyor mu peki 4. Ay atagindasiniz meme reddi bu dönemde sık karşılaşılan bi durum