Biz suan 50 günlük olduk son derece gaz halleri ve çatlayana kadar ağlama halinde bebeğim, her türlü seyi yapıyorum, en son anason içirmeyi düşünüyorum ağlamaktan kendisi de yoruluyor çatlayana kadar ağlar mı insan yaa, karnı da çok şiş değil bazen bakıyorum arabaya binince susuyor uyur halde eve geliyoruz geri yine uyanıyor yine çığlık, ve ben 43 kilo anneyim gücüm de zayıf sinirlerim de😢