ygmrsylmz1 benim bebeğimnde idrar koyulugu o aylarda basladı hala kıyu arada koku oluyor bol su içince gecıyor bir cok kez doktora gittim sondayla da torbayla da idrar alındı 4-5 kez ayrı zamanlarda idrar tahlili temiz kültürü sürekli yanlış cıkıyordu bır sonuca varamadık doktor lar ne enfeksıyn var ne de yok dedi öyle kaldı mart sonu iyi bi doktora gidecektik virüs girdi araya nu şekilde sizde bol su verin ek gıdsys4 basladıysanz suyu arttıtn bir sey olmaz sudan bakalm ozamn düzelcek mi koku var mı idrar da