Herkese selam bebegim 4 aylık bensiz durmuyor. Evin işleri birikiyor, oturup çay bile içemiyorum yemek yiyemiyorum, eşimle beraber vakit bile geciremiyoruz.. hep kucak istiyor oyun istiyor
gece uykuları iyi, gündüz de uyuyor ama onun dışında hep ilgi istiyor…
bu ne zamana kadar sürer sizce? Henüz oturamadığı için yatmak da istemiyor ve ağlıyor sırt üstü yatınca.. kaç aylık olana kadar böyle devam eder ? 😔