3buçuk aylıkken dişi çıkarmaya başladı haftasına dişi çıktı sonra 1hafta sonrada yani dün 4. Ay aşısını olduk biraz ateş birazda huysuzluk oldu sonra kulagının arkasında isilik gibi bişeyler çıkmaya başladı akşam Fark ettim takip ettim çoğalmaya başladı iki kulagının arkasında da kızarıklık lar oldu diş den dolayımı aşıdan mı bilemedim ama ateşi normal öyle aşırı Bi huysuzlugu falan yok alerji faln mı bilemedim de var mı böyle olan