merveeyy arkadaslar 50 gun oldu sezeryan olali fakat kanamam devam etyo arada bityo gibu arada yogun oluyo szde kacinci gunde bitti doktoeumu aramalimiyim szce
Azizeguney merveeyy Aramalısınız. Benim doktorum 40′ından sonra azalmazsa gelin demişti. Benim 40 olmadan bitmişti çok şükür.
Zeynept merveeyy 52 gün falan sürmüştü galiba 40 tan sonra zaten adet dönemi oluyor 7 gün yoğun sürmüştü sonra lekelenme şeklinde arada ama uzun sürdü bitmesi
Mom563 merveeyy benim de ayni senin gobi oldu. Aralarda biter gibi olup tekrar başladi falan 2 ay falan sürdü. Doktorumu aradim gel ultrasonla bakalim dedi. Herşey normal çıktı cok şükür kanamayi durdurmak için de hap verdi
merveeyy Zeynept Canangun baturalpim Ozgsyhn Azizeguney hepinize tesekkur ederim kizlar bilgilerniz icin ❤
Azizeguney merveeyy Kanamayı durdurmak için hap veriliyor canım. Allah korusun ya daha körü bir şey ise? Burda insanlar sana normal diyebilir ama bilemezsinki
Hsyh merveeyy benim annemde sezeryan oldu kardeşimde onun 3 ay sürdü normal demişti doktor kişiden kişiye değişiyor
Huzurum12 merveeyy adet kanaman da olabilir canım üzerine de gördüysen benimki 40im cikmadan baslamisti dediğin gıbı de sürdü 50 günü bulmuştu yani
Ozgsyhn merveeyy canım benim 20 günde bitti. 30. Günde doktora gittim doktor muayene etti ve rahim toparlanmış dedi 1 ay sonra da adet olmaya başladım.. mutlaka bı doktora git
baturalpim merveeyy aramalisin bnmde 60 gun surdu doktotuma gittim kucuk bi pihti vardi. Kanamayi dutdurmk icin bi ilac verdi 3 gun kulllaninca durdu
Canangun merveeyy bilmiyorum Tm olarak canım ben doğum yapalı 36 gün oldu sadece ilk 1 hafta 10 gün kanamam oldu dahada olmadı bu normal mi değil mi bilmiyorum ilaçları da kullanmıyorum
merveeyy Canangun bndede oyledi spnra adet olur gibi kanama oldu adey oldum sandim suanda az az kahverengi geliyo sanirim bityo