Mltmgzgn Arkadaşlar ocakta doğum yaptım süt parası yatmıştı ama bü türlü çekmeye gidemedim corona sebebiyle sistemden bü kontrol edeyim dedim ödeme zamanı geçti diyor para bankadan geri gönderildi diyor böyle bi durum yaşayan var mı ne yapılması gerekiyor
Azizeguney Mltmgzgn Aynı şeyi yaşadım ben sana bi numara veriyolar arıyosun ordan işlem yapılıyor tekrar para yatırılıyor 3 gün içinde yatıyor para gidip pttden alıyosun canım. Eşinde alabiliyor senin yerine.
Ada123 Mltmgzgn süt parası icint bi yere başvuru yapmamız gerekiyor mu bnde Şubat’ta doğum yaptım ama
Ayseeyk Böyle bi durum yaşamadım fakat burda arkadaşlardan okumuştum e devletten hesap tanımlayıp yatan paranin direkt hesabına gelen.
Mltmgzgn Ayseeyk hesap tanımlamıştım ama gelmedi yarın da PTT ye gitmeden önce bi bakim dedim bankadan geri gönderildi zamanı geçti diyor anlam veremedim
minnosunannesi06 Sinemmacartay basvurduktan 3 4 gun sonra yatıyor biz yaptıktan 3 gün sonra param hesaba yatmıştı
Caca Mltmgzgn alo 170i arayın tanımlı hesabıma aktarılmasını istiyorum diyin kayıt oluşturuyorlar en geç 2 haftada aktarılıyor daha erken de oluyor 7 24 arayabiliyorsunuz bilginiz olsun
2-bebek Merhaba arkadaşlar Bende şubatta dogum yaptım,eşim başvurmuştu 10 nisandansonra ptt den cekebilirsiniz demişler ama bu durumlardan gidemedik.yatıp yatmadıgını nasıl ögreniyorsunuz,
kubra01 loringamze bende şubatta doğum yaptım acaba şimdi başvuru yapabilir miyim bende burada bekliyim