AyseBirce tutar kuzum,
biberonun ucunu makarna kes, enjektörle sıkar gibi yavaş yavaş sık agzına daha sonra tutturmaya çalış tutar, benim bebeğim 6 aydan sonra biberon tuttu bu şekilde hala biberonun ucu kesik avent 3 damlalık biberon ağzında kesik 6 ay kaşıkla besledim bende çok zordu çok şükür şimdi 8 aylık suan 2 aydın rahat ettim umarım sizdede işe yarar sevgiliyle saflıkla büyüt kuzunu 🙏❤️