Fatosyyn Kızlar 9 günlük bebeğim var hiç sütüm yok. Doktor mamayı 60cc 2 saatte bir vereceksin diyor. Çocuk uyanmıyor zorla yiyor siz nasıl verdiniz hiç sütü olmayanlar yardımcı olur musunuz, lütfen??
Deletedmom318 Fatosyyn Uyanmıyorsa sarılık belirtisi olabilir. Topugunu sıkın , burnunu sıkın , ıslak bir bez ile yüzünü vs silin. Sık sık beslemeye çalışın
Afrasel Fatosyyn bizde 6 günlükken mamaya başladık 60 fazla geliyor olabilir canım çok doyup uyanmıyordur 30cc ver bide öyle dene uyandırmaya çalış çünkü kan şekeri düşer sarılığı artar allah korusun 🙏🏻
Efenin_annesi Fatosyyn benimde sütüm gelmedi ve mamayla başladık doktor bizede 60cc dedi ama benim oğlum 30cc içti saat falanda tutmadım cnm her ağladığında mama yaptım verdim çok şükür sarılık falanda olmadı
Fatosyyn Deletedmom318 sarılıktan değil de canım biraz tembellikten bizimkisi. Uyanıyor tekrar mamayı zorla içip uyuyor.
Fatosyyn Deletedmom318 emmediği için mama veriyorum doktorumuz 2 saatte bir 60 cc dedi çocuğa fazla geliyor sanırım
Deletedmom318 Fatosyyn Tembellik değilde 15 güne kadar sarılık belirtisi olabiliyor bu 😊 Tabi ki hep uyanık olacak değil fakat acıktığı zaman aglamalı bence
Meryem104 Fatosyyn benim bebeğim 2aylık ben 60cc veriyorum 1aylıkken 30cc veriyordum ama tabi her bebek farklı olur
Fatosyyn Deletedmom318 doktor 2 saatte 60 cc dedi bende biraz fazla geliyor diye düşünüyorum ama bilmiyorum tabi
Denisskaratas Deletedmom318 evet uzun doğru diyorsunuz tamma ben anne sütü veriyordum ilk sıralar saat kuruyordum 1 saate bir kalkıp emzirirdim gece gündüz çünkü sarılık riski var çok şükür küçük olmasına ragmen sarılık olmadık şuan 2 ay 14 günlüğüz ilk dopdgumuzda 2400 doğduk
Sinem16y Banada bıraz fazla gıbı geldı. Benım bebegımde 20 gunluk oda mama yiyor daha yenı yenı 50 cc yemeye basladı
Sinem16y Fatosyyn 1 yada 1.5 saatte veriyorum ztn ben vermeden bagırmya baslıyor 😊ama azda olsa gun ıcınde emzirmeye calısıyorum
Fatosyyn Efenin_annesi bilemedim bende canım ya doktor 2 saatte bir vercen diyor ne yapcam bende bilemedim
Deletedmom318 Denisskaratas Bende emziriyordum yarım saat 1 saatte falan kalkıp sürekli emziriyordum. O yüzden zaten doktorun 2 saat demesine şaşırdım
Elifmoms Fatosyyn 60 cc cok veriyorsunuz bizde 10 günlükken başladık doktor 1 saatte 15 cc doymazsa 30 cc dedi. Bir süre 15 cc verdim zamanla 30 ccye geçtim. Kızım 3 aylıkken 60 cc içiyordu. Mamayı her zaman az verip sık vermek gerek.
Efenin_annesi Fatosyyn sütün gelse iki saatte bir ver mi diyecekti yada kaç cc verdiğini bilebilecekmiydin. Doktorumada söyledim kusura bakmayın ben bildiğimi yapıcam diye iyi ki de istediği zaman vermişim şimdi gayet güzel yiyor kilosuda normal gelişimi de sağlıklı
Fatosyyn Efenin_annesi evet canım çok haklısınn valla. Yani sende emzirmiyorsun demi? Sadece mama ile ilgili bilgi verin bana çocuk memeli almadı zaten sütümde yok. Şimdi bende 2 saatte 60cc veriyordum 30ccye düşüreyim zaten az geleceği için ağlar sanırım. Bizimkisi uyanmıyor Zorla topuğunu sıkıyorum burnunu sıkıyorum yok çocuk mamayı da istemiyor. Fazla geliyor sankrjkm birde kakasını da yapmıyor. Fazla geldiği için mi acaba mama gazını alttan üstten atıyor rahatça
Fatosyyn O zaman bende 60ccden 30cc düşüreyim biranda düşğrsem birşey olur mu kızlar lütfen siz bana yardımcı olacaksınız 🙏