saripapatyam2 deletedmom913 düşer düşmez zaten normal göbek deliği gibi görünmez kan iltihap vs. Yoksa bence korkmayın. Batikon sürün demişlerde sürmeyin sakın. Doktor zararlı olduğunu söyledi .bebeğin tiroidini etkiliyormuş göbeğe batikon sürmek
deletedmom913 saripapatyam2 sağlık ocağındaki doktorumuz hiçbirşeye gerek yok dedi şimdi loto vurmuş kupon gibi saklıyoruz 😂😂😂 napsak diye
Yusufunannesi deletedmom913 he hee göm de yarın ovluuummm , havettepenşn neyi eksik de teeee orlara gidiyon dersin 😁😁😁
deletedmom913 Dilekkkkkk 😚😚😚😚😚😚 gel yavrummm naptın bebek nasıl ? Sarılık olayı vardı demi? Nasıl oldu daha iyi inşallah?
deletedmom913 Dilekkkkkk gdçmiş olsun bitanem bol emzir gerekliyse mamayıda ver çişle atıyor sarılığı kıyamam yaa:(
Nurdanhakan deletedmom913 panik yapma arkadasım bekle kanama olursa doktora götür k vitamini desteği yapıyorlar kanamaması için tamamdır suan anormal bir durum yok ama sakin ol yani