Defnemerve Emziriyorum sadece 2 gündür biraz yeşil mukuslu yapıskanlı gibi kakamız birazda ishal gibi keyfi yerinde bi halsizlik yok bebeğimde ama dr a götürmek istiyorum yinede kendimde enfeksiyon varmış bir sıkıntı olurmu acaba ondan yeşil olmuş olabilir mi
DuyguYldz Defnemerve canım bizimde öyle 4 gündür bugün tahıl verdik herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür sanırım usuttugunden annem öyle söyledi hiç aksatmadan git bence doktora ne olur ne olmaz
busrasahinn Annenin yediği, üşütme,gaz ve gaz ilaçları yeşil kakaya sebep olur doktorumuz böyle söylemişti canım