Meme reddi yaşayan güzel anneler moralinizi bozmayın, üzülmeyin, pes etmeyin. Bizler neleri başardık 9 ay bir canı karnımızda taşıdık, doğurduk bizler çok güçlüyüz. Sabırlı olun. Ben de oğlum hastalandığı dönem yaşamıştım meme reddi 5.5 aylıktı ve zordu gerçekten ama sabırla, gayretle aştık çok şükür 🌸 Asla pes etmeyin. Sizi pes ettirmeye çalışanları dinlemeyin.