Derin_Deniz Kuzum 19 aylık , bugün menenjit aşısı 3. Doz bexsero oldu . Sağ bacağına basamıyor ve çok ağladı , calpol verdim şimdi hafifletti zor uykuya daldı . Başına gelen var mı bacağı hiç kımıldatmadı bütün gün 😞
Fatma_FLZ Derin_Deniz ilk dozu yaptırdık Hemşiremiz Parol şurup verin bacak ağrısı yapar demişti 2gun şişlik oldu 3bucuk aylığız
NoorMooN Derin_Deniz aynı durum şu an benim bebeğime oldu bacağını kullanmaya çekiniyor 😔 ne kadar zaman sonra geçti acaba sizin probleminiz? 😔😔
Derin_Deniz Fatma_FLZ benim kızım yürüyemedi . Hareket ettiremedi hiç,sağ bacak öylece kaldı 😣 yarını bekliyorum umarım geçer 🥺