3prenses Kizlar 3 aylik bebegime mamaya basladim bugun ama bebegim biberonu tutmuyor kullandigim siradan bi biberon nasil yapabilirim litfen acil yardim edin
Gokce54 3prenses kaşıkla verebilirsiniz bide anne göğüsü tipinde aventin biberinlari var ondan kullanabilirsiniz
Efemoloji 3prenses bende birçok biberon denedim ve chicco nun yamuk uçlu bineronunu tuttu. Deneye deneye bulursunuz inşallah çünkü kaşıkla olacak iş değil
Laylala Tatlı kaşığı ile içirmenizi öneririm biberon tutan bebekler sonra anneyi emmek istemiyor benim başıma geliyor du bu durum çay kaşığı ile vermeye devam ettim
Ayseeyk Kaşıkla sürekli zor olur eğer hep mama alacaksa. Aventin anne göğsüne uyumlu biberonu çok iyi kullandık memnunum. Oğlum hem beni emdi hem biberon içti çok şükür bırakmadı beni, alismadi biberona.
3prenses Ayseeyk evet cnm 2 saate bir mama vermemi soyledi dr cunku kilosu baya baya dusuk tesekkur ederim bu arada peki aventin biberonunu kolay aldimi bebeginiz avent naturel diemi geciyor
3prenses Ayseeyk gunde ne kadar verdiniz ve ne kadar kilo aldi merak ediyorum bebegim ne zamana kendini toparlar
3prenses Efemoloji aynen ya kasikla denedim baya bi zor bugun esim aventin biberonunu aldi denedik cok sukur digerine gore iyi aldi bi de yeni basladigim icin memeyle biberonu nasil duzene oturtacagimi bi cozersem daha da iyi olur insallah
aylas Bizimki de aynıydı cnm hep kaşıkla yedirdim ama zor oluyor 😫😫hem mama soğuyor hem de uzun sürüyor ama napalım bıdıklar doysun yeter 😂ha bide şöyle bi güzelliği oluyor bebek kaşığa alıştığı için ek gıda zamanında zorlanmıyorsun 😂😂