Merhabalar benim en küçüğüm 8.5 aylık bebegim var ve 5 gün gecikmem oldu test yaptim 2 gün önce pozitif çıktı bugün yaptım negatif yoktu ve bugün lekelenmem oldu kahve rengi cok az ama kasik ağrısından oluyorum belim de cok az bi ağrı var hastaneye gidip kan tahlili yaptırmaya korkuyorum suan için ve eşim korunuyordu bebegim emmiyor hamile olabilirmiyim acaba cok korkuyorum