ADE Bilmiyorum nerede yanlış yaptım dedim de ben onlara yardım amaclı iftar organizasyonu düzenlendi biz sadece 1 kişinin yemek yemesi için 15 tl gönderiyoruz kaç kişilik yemek vermek istersen o kadar para veriyorsunuz yani orada beraber oruç açmaktan bahsetmedim, Adana infak grubu diye instagrama yazarsanız hersey mevcut zaten..