Ogretmenannee1 travel sistem bebeğime alıpta pişman olduğum ender seylerden🤦♀️En iyisi olsun dedik mamas papas aldık ama be bagaja sığıyor ne tek başıma çıkabiliyordum.Bebişim 6 aylık olunca kabin tipi aldım hayatımın en güzel kararlarından biri oldu🥰Mamas papas çok rahattı sürümü evet ama çok ağırdı ve çok yer kaplıyordu.İki üç ay kullanıp aldığım paranın yarısından daha aza sattım o kadar sinir olmustum🤪