Hamileliğimin son haftalarında başlamıştı başparmağım yerinden çıkıyormuş gibi bir his ve ses de çıkıyor üstelik😞 doğum yapalı 2 ay oldu geçmedi, bebeğimi tutarken falan aniden oluyor çok zorlanıyorum. Anne hastalığı diye de geçermiş bugün öğrendim, başına gelen var mı? Ne iyi gelir? İleri dereceyse ameliyat olmak gerekirmiş inşallah benimki ileri değildir