Ssssraa Wewell demeyin arkadaşlar kulaktan ölçeni var bende, 5-10 kere kullandık ve bozuldu. Sabıt 35.7 gösterip duruyor resmen çöp
Sevilay61 Ssssraa 3 saniyede ölçüyor. Düşük ateşte tek, orta ateşte 2,yüksek ateşte 3 bip cıkartıyor. Uyurken bebegi rahatsız eder mi bilmiyorm.
Mavikelebek3 Ssssraa ben nimomed temazsız ateş ölçer aldım 3 aydır kullanıyoruz hiçbi sıkıntı olmadı ses ayarı da var geceleri sessiz ayarda ölçüyorum uyanmıyor sizede öneririm ben memnun kaldım baya fiyatı da ben aldığım zaman 80 tl idi simdi bilmiyorum
Mavikelebek3 Ssssraa hadi canım o kadar pahalanmış mı. İnsanlar virüs var diye fırsatçılık yapıyor resmen ben baya memnunum da o kadar pahalı olduğunu bilmiyordum