EsrAlp benim oglumda 13 aylık. 1 yaş aşısında gitmiştim en son saglik ocagina. 10 kilo 78 cm di. Ama boyunun biraz daha uzadigını anliyorum çünkü 1 haftadir mutfak tezgahina el atıyor 😂 babbaa ,dede, mama, meme, ennee , diyor, başka şeylerde diyor ama şuan aklima gelmedi. Gel gel ,bay bay, çak, alkiş yapiyor. Birsey isterken yada birsey anlatmak istediginde işaret parmaginı o yöne dogru gösteriyor. Elektrikli eşyaları cok seviyor. Yemek yaparken davlumbazi açtıgımda elleriyle kulaklarini kapatıp vuu vuu diyor 😂 blendr, elektrik supurgesi sesinede vu vuu diyor 😂 oyuncak uçağı ve arabasiyla oynarken yerde sürükleyip hın hııın gibi bi ses çıkariyor, ama en cok toplar ilgisini cekiyor. Yürürken topa vura vura yürüyor 😁 telefon caldigında elini kulagina göturuyor. Cirkin ol dedigimde gözlerini kapatip dişlerini gösteriyor(bu hareketi cok komik oluyor😂) 3 ana ögün (kahvaltı, ögle yemegi, akşam yemegi). 2 ara öğün yiyor(meyve, meyveli yogurt, cubuk kraker felan,) emzirmiyorum, hamile oldugum icin sütten kestim. Gece uyumadan önce kaşık mamasi yediriyorum. Gece beslenmesi yok. Gece uyandiginda su icirip geri yatiriyorum.