Seymayusuf Bebegim sarilik var 9 gunluk ama 2 gundur emzirebiliyorum gogus ucum yoktu bebegimin sarilik atlatmasi icin mama meme vermemi istedi doktor 2 saat gecmeden emzirmek istiyorum ama bebegm uyanmiyo uyandiramiyorum
Kadervural Seymayusuf bebek agzini acip esnedigi zaman ya da ağladığında hemen gogusunuz kahve olan kismini ellerinizle alttan ustten c şeklinde sıkıp agzina koyun gogus ucu benim yoktu uc kullanıyordum artik sinirlendim youtubeden emzirme.teknikleri var doktor ve hemşire uygulamali anlatiyo onu izledim dedim yapcam yaptim benimde ucu yoktu simdi aliyo ilk zamanlar bizde cok cektik uyanmıyordu soyun eliyle bingildagiyla oynayin ayaklarinin altıyla falan zar zor kaldırın benim sut bosa akiyordu gogusumde sut birikiyordu allahim ne.acili günlerdi
Deletedmom190 Seymayusuf Hepimiz öyleydik canim. Benim bebeğimde sarilik oldu. Benimkide uyanmiyordu doktor kendini hala anne karninda saniyor ondan uyanmasi zor olur demisti. Altini açıyordum. Hic uyanmazsa en son topugunu biraz sıkıyordum cani cok az yaniyordu agliyordu. Ama mecbur emmesse daha kotu olacakti çünkü.
Aymiram Seymayusuf sakın endişelenme en başında bende yeni dogum yaptım 15 günlük benim kızımda uyuyor olması normal ama malesef biraz zor bir zaman uyandırıp emzirmek gerekli sarılık olmaması için uyandırmaya kıyamıyorum en eşim uyandırıyordu topuguna vurarak uyanır uyanmaz memeyi tıkıyordım azına hem uyuyor hem emiyordu 1 saate yakın meme azında duruyordu bazen daha uzun bende cok korkuyordum sarılık olmasından ama olmadı cok şükür.
sumeyyez Seymayusuf bende ilk haftalar öyleydim uykusuz kaldım ama bıraksam bebek uyuyor habire bu nasıl uyuyan bebek derdim saat başı uyandirmaya zorlardım ayaklarına masaj yap topuklarını sık burnunu ağlatana kadar sıkardım öyle uyandırırdım sürekli emzirmeye çalıştım hem süt artırıcılar hemde bebeğim zorla emzirmem şükür sarılık ta olmadık sütüm de arttı sonra zaten o uyuyan bebekler uyumuyor artık
Berenalp Topuzuna biraz vur burnunu sık o şekilde uyandırmayı öğretmişlerdi hastanede ama mutlaka uyandır bebek uyurken açlıktan kan şekeri düşermiş Buda Tehlikeliymiş mutlaka uyandır oyüzden
Badebal Kadervural bıngıldakla oynamak mı ne kadar tehlikeli farkında mısını???? asla bunu yapmayın uyandırmak için ayaklarının altını gıdıklayabilirdiniz emerkende çenesine sık sık dokunarak uyumasını engelleyebilirsiniz.
06-ikra-06 Seymayusuf altını açınca uyanıyordu bizimki az da olsa poposuna ıslak mendil falan deyince uyanır canım ozaman ver hemen memeni burnunu sıkardık biz topuğunu sıkın derdi hemşire. Çok sık emzirmeye bak sarılık olmasın biz zor atlattık
Kadervural Badebal ay gerçekten cok pardon ben gidakla yazacagima bingildak olmu kendi kendine telefon cumleleri değiştiriyor kesinlikle cene ve cene alti ile hafif dokunuslarla uyandiryordum iyiki söylediniz yanlis bilgi vermis olacaktım 🙏🙏
Esraogey Seymayusuf aynı sıkıntı bizde de vardı canım gözünü açmıyordu korkudan hastaneye gittiğim bile oldu bayıldı falan sandım kaç kişi uğraşmıştık uyandırmak içim ama nafile söylenilen herşeyi yaptım mama vermek istedim kimse istemedi annem eşim falan dinlemedim her gün 20 şer Cc günde üç kere mama verdim biberonla içti sütümü sağdım biberonla verdim sonra toparladık çok şükür
midyedolmam35 Satılık için mavi gece lambası kullan canımız o şekilde atlattık gece yüzüne doğru çevirip uyduruyordum gündüzde sürekli mavi ışıkta yatırıyordum şükür atlattık 5 ay 27 günlük olduk 🥰