Arkadaşlar merhaba, kizim 8 aylik ve doğduğundan beri aktif emiyor. Benim sorunum şu; sağ meme ucum emme sırasında ve sonrasında müthiş ağrı yapıyor. Emzirme sonrası meme ucumun bembeyaz olduğunu görüyorum ve ağrı sırtıma kadar yayılıyor. Mastit tarzı bişey değil ama daha önce de böyle bi sorun yaşamadım, malum virüs sebebiyle hastaneye de gidemiyorum. Var mi bu durumu yaşayan ve çözüm bulan. Tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim.