Merhabalar. Yaklaşık 15 gün önce 1 yaşındaki kızım düştü ve çıkmak üzere olan üst dişinin üzerindeki diş eti kesildi. Bunun için tedavi gerekir mi kendiliğinden yenilenir mi bilgisi olan yazarsa çok mutlu olurum dişin üzeri açık duruyor bir şey yerken çakacak diye çok korkuyorum. Doktorada götüremiyorum malum olaylardan dolayı. 🤷🏼♀️