Herkese merhaba…
Kızım13 aylık. Odamızda beşiği var orada uyuyor. Ama eşim horladığı için sık sık uyanıyor. Bende bugün odasında uyutacağım. İçim çok değişik. İyi mi yapıyorum etkilenir mi acaba diye korkuyorum. Siz ne zamann pdaları ayırdınız??
Bir de mama ile besleniyoruz benelac gold kullanıyorduk ama kızımı hiç beslemiyor kilo aldırmıyor. Mama önerisi olan var mı rahatsız etmeyen besleyici??