Marjinal_Anne2 Merhabalar bir aylık bebeğin ortalama kilosu ne kadar olmalı biz 2700 gr doğduk , 22 günlüğüz ama bir aylık bebek kilosu Doğum kilosunun iki katı olmalı dediler de
MuhammedAmine Marjinal_Anne2 kim dedi 🙄 6 aylıkken Doğum kilosunun 2 katına çıktıysa yeterli kilo almış demişti doktorumuz . 1 aylık bebek Doğum kilosuna ek 1 ayda 600-1.5 kilo arası alabilir
Kbrbydk Marjinal_Anne2 yok canim daha neler! Benim kızım 2aylik olacak 4 gün sonra. İlk ay 1150 aldı. Hemşirelik gayet iyi demişti. En az bir kilo alması gerekliymiş aylık.
Zuluu Marjinal_Anne2 biz yarin ilk ay asisi olacaz insallah benim kkzimda 2970 gram doğdu kilosu ne kadar yarin ogrenecem ama bence iki kati olmasi imkansiz zaten her ay ortalama 500 gramla 1 kilo arasinda alirlarsa iyi besleniyirlar demektir diyorlar onu soyleyen cok abartmis sanki
Kbrbydk Zuluu tabi yanlış demiş olabilirim ortalama 1 kilo diyelim😬 benim kendi kriterim aslında en az bir kilo alması😛
Begonia4 Marjinal_Anne2 öyle bir şey mümkün değil benim kızım 3250 gram dogdu bir aylıkken 6500 mi olacaktı sacmalık kim dediyse bir aylıkken 4300’dü
Drymsrl Marjinal_Anne2 hayır yanlış söylemişler 5 ay ya da 6 ay için söylüyorlar iki katı mevzusunu. Benim de bebeğim 2760 doğdu ayy ne üzüldüm çok kusuyordum son güne kadar kustum küçücüktü doğdugunda dışarda büyüttüm her ay bi kilodan fazla aldı şimdi 5 aylık olcaz 7800 kiloyuz 🌸 Merak etme yani güzel güzel büyüsün inşallah 🌸
Zuluu Kbrbydk saglikli olsunlar da yeterde artar bils hele ki boyle bir donemde rabbim esirgesin evlatlarımızı
Marjinal_Anne2 yummymummie şu an 3500 olmuşuz ay ben de korktum iki katı olacak bilmem ne diye dedim nasıl olacak bu kız 🤦🏼♀️😃
Erencinarinannesi Marjinal_Anne2 iki katı mı abartmışlar ayda 600 -1000 grm alsa yeter benim oğlum ilk ay 1 kilo ikinci ay 1500 3. Ay 1 kilo almıştı sonra yavaş yavaş azalıyor
Keremozaninannesi Marjinal_Anne2 3300-3700 arasında olursa iyi canım ilk ay 1buçuk kiloya kadar alan bebekler oluyor ama iki kati cok fazla
Aylinergen Marjinal_Anne2 2935 doğdu 2780 di hastane çıkışımız 1 aylikken 4200 oldu doktorumuz gayet iyi 800 gram almasını beklerken baya iyi almis dedi anlicagin kardeş en az 800 almalı üstüne bin şükür denmeli 😍
Gulmrt Marjinal_Anne2 nolur her söylene inanıp canınızı sıkmayın ♥️ o kadar çok şey söyleniyor ki 🤦🏻♀️