Bulutsmoms benim oğlum 18 aylık, yaklaşık 1 aydır çiş kaka yaptıgı zaman ya da hemen öncesinde konuşmalar yapıyordum. 2 haftadır yapmadan sinyaller veriyor. Ancak okudugum kaynaklarda henüz kas ve çiş tutma kapasitelerinin az olduğu yönünde o yüzden 2. yaşına kadar yavaş yavaş alıştırmayı düşünüyorum. Yanlış anlamayın ama her iki bebeğiniz de değerli, dünyaya siz getirmeyi seçiyorsunuz onlar da sizi seçiyor. Bez parası yüzünden hazır olmadığı birşey denemeyin, hem kardeş hem tuvalet ikisi üst üste gelmesin.