Canan3 Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından Pandemi Sosyal Destek Programı kapsamında sosyal destek ödemeleri alan var mı Nasıl aldınız nerden aldınız Bilgi 🙏
AlyaEylul Canan3 bana da bugün mesaj geldi ama bakınca başvuru süreci devam ediyor dedi 1 hafta oldu yapalı başvuru birde açık kapı için başvurmuştum ama başvuru kapandı diyor ne demek istiyor anlamadım
Blmmss Canan3 bende 26 sında başvuru yaptım ama süreç devam ediyor yazıyor kızlar çıksa çıkardı demekki cikmicak zaten ümidim de yok 😔
mervedms61 E devlet e giriş yap. Zaten sayfada açıklama ve yönlendirme var. Kafana takılan bir şey olursa sor cnm
Canan3 mervedms61 yaptım TC kimlik no sunun sonu ile Cuma günü tekrar bakıcam ama merak ettiğim ya yine olmazsa eşim ve arkadaşım yapmışlar olmamış bende merak ettim bi sorayım dedim
Muhendis_anne E devlet uzerinden başvuru yaptım ama kapsam dışı dedi benim için..bir kaç gün sonra postacı gelip 1000 TL verip gitti hiçbişey anlamadım
Canan3 Muhendis_anne Sana mesaj geldi mi canım telefonuna iç işleri bakanlığından başvuru yaptığın yerde ne yaZıyor du hani başvurun sonuçlanmıştır mu diyordu
Muhendis_anne Başvuru yaptığım ekrana yine girdim başvuru sonucu kapsam dışı yazıyordu sanırım hafta sonu bakmıştım
hayalperest_ Canan3 bana bugün msj geldi İçişleri bakanlığından açık kapıya başvurduğun yerden yine başvuru yapabilirsiniz diye link de atmışlar daha önce aldım para yine mı vericekler anlamadım
Muhendis_anne Canan3 haftaici TC nin son numarasına göre giriş yapabiliyoruz o ekrana..ben başvuru yaptıktan sonra ki gün girdim ekrana şey yazısı geldi hani yoğunluktan dolayı TC numarası ile giriş yapın hafta sonu herkes başvuru yapabilir diye..haftasonu kısıtlama yok diye girdim kapsam dışı yazıyordu babamlara yapmıştım kayıtlı olduğunuz sosyal yardımlaşmaya yönlendirildi dedi..bana çıkmaz dedim 3 gün dolmadan baktım postacı geldi 1000 TL verdi
mervedms61 hayalperest_ bana a aynı msj geldi. Sonra pandemi yardım bilgilerini sorgula dedigimde başvuru uygun görüldü yazdı. Kimine hemen cvp geliyor. Kimisi biraz bekliyor sonucu. Kimisi ptt den gidip alıyor kimine eve kapıya getiriyorlar. Belli olmuyor yani :))
Canan3 AlyaEylul bana da mesaj geldi başvurunuz sonuçlanmıştır diyor başvurduğum yerde Cuma günü bakıcam TC kimlik no ma göre
hayalperest_ Canan3 nasıl aldın derken ilgili kısmı doldurdum formdaki bir hafta sonra ptt parayı eve getirdi
AlyaEylul Canan3 hayırlısı olsun canım cumartesi ve pazar günleri yanlış bilmiyorsam tc no ya göre gitmiyor herkes bakabilir diye duydum dene ister sen
hayalperest_ Canan3 yok TC no ile başvuru yapılıyor diye biliyorum sonuca sorgulama kısmından baktım 1000tl paranız hazır yazıyordu geldi sonrası