İyi akşamlar hanımlar. 2 aylık prematüre annesiyim. Sağlık ocağına yeni gidebildik kızım küvezde yatıyordu. Bugün 2.ay aşımızı olduk ve Devit-3 ü verdi kullanmam için. Bende içeriğiyle ilgili güzel şeyler duymadığım için ocean ı aldırdım eşime. Şimdi sorum şu, bu vitaminleri ne zamana kadar kullanıyoruz? Sağlık ocağına sormayı unuttum da 😅