Seutfu kalpten ses gelmez onlar tamamen yanlış anlamış bence gelir ama bu bizim duyabilceğimiz bi ses değil doktorun stetoskop ile duyabileceği bi sestir, buna üfürüm derler yani kalpte kapanması gereken boşluğun açık kalması delik olma durumu. Ona da basta takip veriyorlar zaten, o gelen ses ciğerden olabilir ötme gibi ..