sevgi91 Kullanan var mı normal doğum yaptım dikişlerim çok acıyor 10 gün oldu kurudukça acıyor ne yapabilirim kantaron yağını duydum ama faydası var mı
Ebruferit sevgi91 çok faydası var ben onunla geçirdim oturunca batıyordu açıyordu onu sürünce rahatlıyordum yumsatuyirdu sur canım birsey olmaz
Yapraksarmam sevgi91 ben kantaronu kullandığımdan beri bütün kremleri çıkardım hayatımdan. Yara izi morluk göğüs ucu yarası baş ağrısı. Yani mucize gibi
sevgi91 Yazilimcianne yaa ay inşallah hani kuru tutun diyorlar ya yağ da nemli yapar diye tereddüt ettim
Yazilimcianne sevgi91 yok yok mutlaka kullanın çok faydasını göreceksiniz, bence her evde kantaron yağı olmalı. Her türlü cilt sorununa iyi geliyor mesela bebiş pişik olursa müthiş kurtarıcıdır.
Lothbrok Bize doktorumuz sünnetten sonra vermişti dikişlere sabah akşam sürüyorduk çok faydasını gördük