zurgun canım benim iki embryo vardı.ilki tutmadı.ikincisini dondurmuştuk 3 ay sonra o tuttu 🙏🌸 bende ilk transferde adet olmadım demiştim doktora, ilaçların etkisi vucuttan 10 günde atılır olursun demişti.tüp bebekte kullanılan bi ilaç var o hamılelık hormonu oldugu için adet olmuyor