Mmelo henüz kullanmaya başlamadım ama herkes çok memnun ben zar zor buldum bumboya göre bence daha kullanışlı ben tezgah masa üzeri balkonda falan kullanmak için aldım ayaklı mama sandalyeleri de çok pahalı olmayan tarzından 1 yaşından sonra almayı planlıyorum.