Beyza7877 Gümüş kapak kullanıp faydasını gören var mı arkadaşlar neredeyse herşeyi denedim şimdi son çare bu gümüş kapakları sipariş ettim
Guni92_ Beyza7877 madecasol hemen geçiriyor ben onu kullanıyorum anında geçiriyor ağrısını sızısını bir deneyin bence
Denizincanii Beyza7877 tahin uzerinde ki yagi surun yikamaniza gerek yok emzirmeden once we sonra surun faydasni gorursnz insallah
Sezen1454 Beyza7877 cok iyi yapmissinjz bence ben ilk bebegimde cok.cektim herseyi kullandim fayda etmedi. Bu bebegimde gümüş kapak kullandim rahat ettim
Beyza7877 Aysenurserkan ay yarın elimde olucak sabırsızlıkla bekliyorum acısız emzirebileceğim günleri 🤲
Beyza7877 Guni92_ krem sürüp silmekten yada lanolinli kullanıp göğüs pedine yapılması çekerken daha çok canımın yanmasından çok yoruldum 😢
Gzdnz Beyza7877 2 gün önce kullanmaya başladım. Kullanmaya başladığım gün etkisini gösterdi şuan 2. Gün olmasına rağmen çok daha rahat emziriyorum ve sağıyorum..
Beyza7877 Nisa27 neredeyse bitti bir işe yaramadı sanırım göğüs kalkanıyla kullanılmalı günüş kapak kullanmaya başladım 5 saat falan oldu
Akademisyenanne Beyza7877 bende mantar yapti. Cok kotu oldu yaralarim. Doktor kullanma kapaklari dedi. Goguste bakteri uretimine sebep olmus. Kimine fayda ediyor. Ben ayva cekirdegi ve mumsy krem kullandim.
Emineduha Beyza7877 garmastan pomad şahane bir ilaç ben her emzirmeden sonra kendi sütümle siliyorum sonra kremi de sürerim 1 güne geçiyo ben çok memnunum
Akademisyenanne Beyza7877 sut damliyordu icine. Havalandiriyordum ara ara. Yine de mantar yapti ve 4 ay iyilesmedi mantarim. Yeni gecti.
Beyza7877 Akademisyenanne bende yeni kullanmaya başladım son çare yorumunuzdan korktum devamlı kontrol ediyorum