Sevgili anneler ilk doğumum normal olmuştu. Şimdi ikinci doğuma sıra geldi. Akşam üzeri suyum geldi. Hastaneye geldik ama ne sancı var nede açılma. Sezeryan olmaktan korkuyorum. İlk doğumda açılması kolay olmasına rağmen ikinci doğumu hiç açılması olmadığı için Sezaryen olan annelerimiz var mı aranızda. İhtimalleri merak ediyorum😐