Mlsyldz Asu07 bi hippte bide evolviada probiyotik varms birbirne en yakın bu iki mama sanirm içerik olarak htta bnde hipp kullaniyorm ve degistrmk istiyorm evolvia ve bebelac gold arasnda gidip geliyorum onlar çok övülüyor cnku
Asu07 Mlsyldz aynı bende ikisini çok duyuyorum ama hangisi karar veremiyorum. Keşke deneme boyu olsa da alsak
Mlsyldz Asu07 aynn ya aslnda memnnm ama bu ay kilo alımına bakicm bi ona göre degstrdm veya degstrmicem siz nedn degistrceksnz peki
Ecegms Asu07 canım ben bu konuyla ilgili post açtım bak istersen. Evet hipp sağlıklı içeriği ile ilgili fakat doyurmuyor çünkü içerisinde probiyotik olduğu için sindirimi çok hızlı ilerliyor bu yüzden daha sık acıkıyor. Ama bebelac goldun bende iyi olduğunu duydum
imma Hipp mama Türkiye’de bulabileceğimiz en iyisi. Biz Amerika’da Enfamil veriyorduk. Burda olmadığı icin Hipp’e gectik. Kilomuz ayina gore uygun ilerliyor
Zulal09 Kızım henüz 46 günlük benimde sütüm çok az olduğu için mama veriyorum mecburen sadece emerek doymasını çok isterdim ama nasip 🤷🏼♀️ Aptamille başlamıştım gaz problemimiz var bitince hipp combiotic deniyeyim dedim 2 gündür perişan olduk ama sebebi o mu bilemiyorum 🤦🏼♀️ Birde memede emiyor emdiği kadar 4 haftalık bebek için 120 2 aylık için 150 ml diyor bana çok geldi 60 cc yapıp veriyorum ama doymuyor mu acaba 🙄 annemlerde doymuyor deyip duruyorlar onlar verdikçede içiyor eğer fazla gelirse kusar diyolar kusmuyorda akıl sağlığımı yitirmek üzereyim bebek bakmayı bu kadar beceremeyeceğimi bilsem doğurmazdım gerçekten bu yavruyada yazık ne yapacağımı şaşırdım artık 🤦🏼♀️
_Sare Benimde bebeğim ilk etapta aptamil kullandı kabız oldu sonrasında bebelac kullandık oda on gün sonrasında kabız etmeye başladı. araştırdım ve hipp anne sütüne en yakın olanmış onu kullanıyorum ama bebeğim doymuyor daha iki buçuk aylık her üç saatte bir 120 cc içiyor ve son bir kaç gündür geceleri uyumamaya başladı sürekli süt içmek istiyor uyku düzenimiz bozuldu ne yapacağımı şaşırdık. Hippte ne kabızlık sorunu ne gaz problemi yaşıyorum bilmiyorum ne yapacağım yarın doktor kontrolü var en iyisi ona danışmak diye düşündüm bende
Mlsyldz Asu07 bugn doktor randevmz vardı evet kilo aldrmadigni bu ay daha iyi anladm ve evet degstrcm kesn bu mamayi 20 günde 600 gr az dmi
_Sare Asu07 evet gittim doktor arttırma sütü yeterli şuan ve mamanı da değiştirme sakın dedi çünkü en iyisi buymuş altı ay dolmadan ek gıdaya başlatırız çünkü hiç anne sütü almıyor dedi. o yüzden bu mamayla bu şekilde devam edeceğim
Asu07 _Sare bizi 4,5 aylıkken başlattı doktor. 5 olduk şimdi yoğurt patates kabak balkabağı ve elma tattı şimdiye kadar. İyi ki başlamışım daha kolay oluyor böyle erken başlayan çocuğun ilerde yeme süreci