dilek12 hanımlar iyi aksamlar bugün bebeğimdensonta ile idrar aldılar sontadan sonra kakasini yaptı hiç bişey yoktu 2.kez yapısında kana benzer bişey gördüm başına gelen var mi normal mi 🙁
Begrich dilek12 sonda idrar yoluna takılır, kakayla bir bağlantısı yok. Kakada kan olmasının. Mutlaka başka bir nedeni vardır
Begrich dilek12 çok geçmiş olsun canım sağlıkçı değilim, belki sağlıkçı olan birileri daha doğru cevap verir ama tahrişten dolayı olsa idrarında olurdu diye düşünüyorum