Merhaba, bebeğim 4.5 aylık. Banyoyu çok seviyor ancak banyosu bittiği andan itibaren çığlık çığlığa ağlıyor. Haftalardır böyle. O kadar çok ağlıyor ki üzerini bile giydirirken stresten ter boşalıyor üstümüzden. Neden olabileceği hakkında bilgisi olan var mı?