Merhaba kızlar
bebeğim iki bucuk aylık üç gün önce iki aylık aşılarını oldu çok şükür ateşi çıkmadı ama üç gündürde çok huysuz durmadan ağlıyor birde ellerini kemiriyor durmadan sanki damakları kaşınıyor ne varsa ağzına götürüyor emmeye çalışıyor normal mi sizce