deletedmom913 imkanınız varsa sağlık ocağınızı değiştirin ben Cizre de yaşıyorum istanbuldan geldim istanbuldan bin kat iyi buradaki sağlık ocağı tabi ebesi eşimin arkadaşının eşi illa ki bir tık daha iyi yaşlaşıyordur ama oğlum aşıdan sonra illa ki ağlıyor hemen kucağına alır sakinleştirir aşı vurulurken sürekli şarkı söyler dikkatini dağıtmaya çalışır bazı insanlar gerçekten çok gaddar bebeğinize çok acımasızda davrandıklarını düşünüyorsanız bimere de şikayet edebilirsiniz