Selam kızlar 🤗 Bebeğim 4 ayını doldurdu ve doldurduğundan beri sürekli huzursuz. Aç olmamasına rağmen ağlıyor, gazını da çıkarıyor sanırım diş Çıkarma dönemine girdi tüm belirtiler tutuyor o yüzden huzursuz olabilir diye tahmin ediyorum. Uygulamada bu ay huzursuzluk olabileceği yazıyordu geçen gün. Bu ayı geçiren anneler tecrübelerini paylaşabilir mi acaba nasıl geçirdiniz ne yapabiliriz bu sürekli ağlamalara karşı