Fatmasya Anneler size bir konuda danışmak istiyorum bebeğim 37 günlük ilk zamanlar da göğsümü saydığımda 180 190 ml süt sağıyordum her ikisinin toplamı fakat şimdi sağdığımda 90 ml çıkıyor 10 dakika da ve sağarken süt birden çok geliyor sonra damla damla geliyor bebeğim emerkende birden çok geliyor sonra Damla damla bu durum normalmi sütüm mü azalıyor bu durumu yaşayan var mı ? Çözümü ne Rezene içiyorum komposto içiyorum tatlı yiyorum lactamil içiyorum bulgur pilavı yiyorum daha ne yapmalıyım ?
1prensesannesi Fatmasya göğsünüz bebeğinizin ihtiyacına göre süt üretir bide sağım yapmayla bebeğin emmesi arasında çok fark var. Bebek daha güçlü süt çeker. Sorunuza cevap olarak çişli bezleri varsa ve kilo alımı normalse azalma yoktur
Premses Fatmasya canım şu süt yapan ürünler var bestlak gibi onlardan kullanabilirsin ..bir de arpa özenden yapılan haplar varmış omlardan kullanabilirsin dün bahsetmişlerdi hemen seni etiketliyorum oku 😘 inşallah işe yarar
Deletedmom266 benjmde kizim 3aylik.ama yetmiyor sutum.yani emdikten sonra bidahaki emise kadar dolmuyor goguslerim.mecburen sroktakilerden isitip veriyorumnasil arttirabilirim.banada bi care soyleyin hanimlar
1prensesannesi Deletedmom266 dolmadigini nerden anlıyorsun canım şahsen benim göğüsler hep yumuşak çok şükür süt olduğunu kızımın yutkunmasından anlıyorum e zaten çişli bez ve kilo da normal anason ve kimyon kaynat iç rezene iç canım bide en önemlisi bol suuu😍🤗
1prensesannesi Fatmasya benim kizim uyanık durduğu her an emmek istiyor 😂 emzik almıyor alsa rahatlarim ya ugrasiyom alsın diye. Emmek istemesi aç olduğu için olmaz belki başka şeydir yani ilgi sevgi keyif onun gibi şeyler 🤗😇