Mirayhazal Miloska23 bebegm ilk böyle kızardı sonra egzama oldu vücudunda hemde her yerinde.. çok şükür şimdi durumu iyi ama. Süt alerjisi fındık soya ve sığır eti alerjisi varmış diyetteyiz hiçbirini tüketmiyorum..
Elizamina Miloska23 evet süt alerjisi benım kızımdada var baslarda hıc dikkat etmedim sımdı 1 yasına gırıcek 10 gundur diyet yapıyorum ve muhtemelen alerji cok ilerledi tavsiyem cok dikkat etmenız egzamayla basladık sımdı geceler hep sancılanıyo uyumuyo gecmıs olsun
Miloska23 Tecrübeli anneler bugün baktım kolundada çıkmış.. Doktora da gitmekteb korkiyorum ciddi olabilir diye endişe duyuyorum
Ahmtarsbaby- Git canım bizde de alerji vardı gitmedim ilerledi, baktım iyice dağılıyor gittik, kremlerle geçiyor şimdilik yok gibi, ama 3 hafta takip edecegiz. Eger ilerlerse kan tahlili yapmamız lazım dedi çok şükür şimdilik geçti ama bakalım takipteyim
Miloska23 Ahmtarsbaby- göğsünde kayboldu kolunda çıkmış endiselendim. 23 mayısta kalça ultrason var o zaman beklesem mi bilemiyorum
Ahmtarsbaby- Miloska23 canım bizde bekledik de keşke beklemeseydim dedim çunkü çok kısa sürüyor kontrol hemen çıktık zaten akşam gitmiştik kimse yoktu ö yuzden sanslıydık, benim bebeğimin yüzüne de geçmişti çok kötüydü şimdi çok şükür iyi
Papatyaseverr Miloska23 yüksek ihtimal olabilir süt sütlü tatlı dütle ilgili aklına gelecek ne varsa uzak dur doktora görünene kadar canım
Ahmtarsbaby- Miloska23 krem verdi doktorumuz, süt ve süt ürünlerine alerjisi varmiş bebeğimin bana da yasakladı süt ve süt ürünlerini, hiç bir şekilde tüketmiyorum. Peynir altı suyu içeren gıdalar bile yasak 🤦♀️ ama yapacak bir şey yok maalesef
Miloska23 Ahmtarsbaby- bende süten şüpheleniyorum. Düğün baya kaçırdım süt dozu.. Normalde şimdiye kadar içmedim ama yulaf yedim sütlü bence ondan oldu 😣😣😑
Ahmtarsbaby- Miloska23 büyük ihtimalle ondan olmuştur dikkat et canım yoksa ilerliyor tedbir almadıkça
Aysemir Miloska23 Süt alerjisi bu. Sütlü şeyler yeme sütünden bebeğe geçmiş canım aynu durumu 2 senedir yaşıyorum yaşayan bilir Allah dermansız dert vermesin
Miloska23 Papatyaseverr evet öyle yapcam. Sütü çok seviyorum ama icmemeye uğraşmam lazım. Çok teşekkür ederim canım 🌸 🙏 🌸
02022020 Benim bebeğimdede çıktı 2 krem verdi doktoru 3 kez kullanmamızda tamamen geçti kurulukta var cildinde zeytinyağı sürüyorum banyo sonraları
Aysemir 02022020 Bnm doktorum hiç önermiyor zeytinyağını asidik bi madde varmış. Benm oğlum ilk doğduğunda cildi bebek cildi gibi değilde aşırı kuruydu. Mustelanın bebekler için nemlendiricisini kullandım
Miloska23 Aysemir aynen bende aynısını söyledim anane babaneye biraz surat yaptılar en sonunda kötü kokuyor bebeğim dedim de benim dediğim oldu
Aysemir Miloska23 kıyamam ama bebeğin için şart anne olmak işte :) Ama geçici sen ne kadar dikkat edersen o kadar çabuk geçecek inan bana allahın izniyle ❣️