Flzkryr iyi akşamlar biz doktor kontrolüne gittik aşıyı da ilk aşıdan sonra böyle böyle oldu dedim o da olabilir ikinciyi yapsak tekrar olur olmaz bilemeyiz ilk aşı %80-90 koruma sağlar zaten isterseniz yaparız yoksa yapmayız siz karar verin dedi bende yaptırmamayı seçtim benimde bir sürü yeğenim var onlar özel aşı olmadılar bizde en azından bir doz olduk diye düşünüp karar verdim sizde gittiğinizde doktorunuzun önerisini söylerseniz çok sevinirim 🤗