Efeefe52 İyi akşamlar hanımlar. 2 ay 28 günlük bi oğlum var dün verem+rotavirüs aşısı oldu bugün akşam üstü bezini alırken kakası mukusluydu ve nokta kadar kan vardı. Daha önce başına gelen var mı . Önceki postlara baktım ama göremedim
Tubina Efeefe52 bilgim yok yanlış yönlendirme gibi olmasın ama bende süt alerjisini araştırırken doktoru rota aşısı alerjiye sebep oluyor diyenleri okudum burda, bi araştırın ya da doktorunuza sorun isterseniz.
Kuzeymdm Efeefe52 rota mı sebep oluyor bilmiyorum ama benim bebeğimde de vardı 3,5 aylıkken. Süt alerjisinden şüphelenildi. 4 aydır hiçbir süt ürünü tüketmiyorum. Kusma ciltte kızarıklık döküntü vb var mı peki?
ayazasaf Efeefe52 bizde 2. Ayında verem aşısıyla beraber rotayı yaptırdık. Hem ilk hem 2. Dozunda 1-2 gün mukuslu kaka oldu doktoru normal olduğunu söyledi şöyleki aşının içerisinde zayıflatılmış veya ölü rota virüsü var o vitüse bağışıklık kazanması açısından. Bu vücuduna girincede böyle etki ediyor vücudu onu tanıyor. Kısa sürede geçiyor canım
Yusufmom Eğer alerjik bi bebekse rota aşısı alerjiyi azdiriyor demisti doktorumuz biz yaptırmadık alerjiden dolayi
Kuzeymdm Yusufmom gerçekten mi 😔😔 benim bebeğimi de kesin rota bu hale getirdi o zaman 😟 rotadan önce hiçbirşey yoktu
Annekeki Sut alerjisi varsa rota biraz tetikleyebiliyomus hatta cogu alerjik bebeklere rotayi onermiyo doktorlar. Yani yuzde 80 alerjiniz var😓
Suna-58 Efeefe52 bizde bugün verem aşısı olduk bebeğim 2. Aynını bitirdi neden o kadar geç asi oldunuz
Efeefe52 Suna-58 sağlık ocağından kaynaklı . Verem aşısını bi kaç bebekle aynı zamana getirmeye çalışıyorlar sanırım o yüzden
ayazasaf Efeefe52 her mukuslu kaka alerji değildir canım sıkı takibini yap analığın yazısız kurallarından birise bez didiklemektir 😄 sancılanması uzun süren mukuslu kakası artan kan damlcıkları olmadıktan sonra alerji değildir.
Efeefe52 ayazasaf bende öyle ümit ediyorum çünkü genel durumu aynı aşıdan kaynaklı diye düşünüyorum çok teşekkürler