Gubusu Anneler bana yardım edın bebegım 1 hft burnunda bır hırıltı doktora goturdum varsa bır enfeksıyon alt solunuma ınmeden onleyelım dıye bıse yok merak etme genız akıntılarını yutamıyorlar bazen kalıo burunda dedı kaloliferden havada kuruluk oluyor ondan dedı. Bol otrı bebe ıle yıkayıp cek bol bol dedı yapıyorum nazal nem dıye bır yaglı damla ondanda kullanıyorım ayakda ayakda ıken bıse yok fakat yatınca emerken bı hırıldı mınık mınık kaba kaba bılemedım napacm. Basına gelen baska yontem bılen varmı?
MMertinannesi Gubusu bende doktora goturdum oglumu hiriltisi vardi bizimde hakiki dut pekmezi ver dedi her gece bi cay kasigi verdim 10 gecti
Liyaa Gubusu benim kızımında burnuntıkalıydı serum fizyolojik kullanıyorum otri bebe aldım onunlada çekiyorum rahatlıyor
Deletedmom_297 MMertinannesi aaa kızım 4 ay 12 günlük versem mi bende hakiki dut pekmezim var geliyor mı gerçekten iyi birde burnumuz akıyo
superboyAliAsaf MMertinannesi bebeginiz kac aylik acaba bende de var hakiki dut pekmezi bizde 5 ay 11 gunluguz
Liyaa Deletedmom_297 doktorunuza danışın bence ilk öne bu aylarda genelde ek gıdaya bile geçiş olmuyor