Tatliskooo Zeynoliya doğduğunun ertesi günü 😄 sadece uykuya dalarken veriyoruz bu arada asla emzik le gezen bi bebek değil 14 aylık olmak üzere
Zeynoliya Tatliskooo Süper valla, bende ilk eve geldiğimde verdim tuttu bu sefer memeyi unuttu çok korktum 20 gün sonra tekrar verdim çok şükür bırakmadı göğüsümü
Zeyzey2616 Tatliskooo biiende cok agladıgında veriyorum. Bazen uykuya dalsın diye. Zaten zor alıyo sonra atıyo kendi ağzından. İnsallah çok baglanmaz
Zeynoliya TalentedMom Bende philips kullanıyorum, ilk başta öğürdü yavaş yavaş tekrar verdim tuttu çok şükür. Büyük kolaylıkmış onu anladım yoksa sürekli memede tutuyordum hiç birşey yapamıyordum
Zeynoliya Atypicalmom İlk başta öğürüyor yavaş yavaş tekrar vermeyi deniyorum denedikçe tuttu philips avent kullanıyorum
Lavitaebella Perinazannesi evet, her istediğinde emzirerek. Emzirme danışmanları çöpe atın direkt diyor.
Zeyzey2616 Zeynoliya hastanede altını değiştitriken cok aglardı. Hemşirelerden gizli tıktık emzigi sustu cocul😂
Tatliskooo Zeyzey2616 benim oğlum bit yaşını geçti bağlanmadı. Şu an uyurken vermesek de uyur aslında ama kolaylaştırıyor işimizi die veriyoruz
Zeyzey2616 Tatliskooo kesinlikle bazen büyük kolaylık. Diliyle o ittiriyo ben ittiriyorum mücadele veriyoz😂
petitehatunn Zeynoliya doğduğunda yapıştırdım emziği. bayılıyorum emzik emen bebeklere. Ama benimki sürekli emmiyor😢 Sadece uyurken