Snglgn bende var canım. Bebeğim emmiyorken kullaniuordum (çok şükür artık emiyor) dediğiniz konu için işe yarar bişe değil çünkü göğsü rahatlatacak kadar boşaltamıyor. Göğüs çok doluysa kabasini alıyor diyim. Uzun süre kullanımı mastit yapar. Ben çok yogunsam o an sağamıyorsam kullanıyordum ama yarım saat sonra goguslerimde yine doluluk rahatsızlığı oluyordu