Arkadaslar bi toplasalim… Kamuda calisiyorum bebegim 7 aylik. Ise baslayacaktim derken salgin cikti yani dogumdan sonra calismadim daha. Sizlerin bebegi ne kadarlik ne zaman iznimiz biter sizce? Gundemde yokuz hic bu iyi bir sey mi? Insallah bu salgini atlatiriz biran once. Bu en cok istedigimiz sey tabiki. Peki bizim izinler uzar mi sizce, cunku kronik rahatsizligi olanlarla ayni statudeyiz ve izin belli bir sure ile getirilmedi, bir sonraki karara kadar izinlisiniz dendi. Ben bikac ay daha surer diye dusunuyorum sizce