@AybarsKubra canım yalnız değilsin birçok anne bu durumu yaşıyo emin ol.Benim kızım 3.5 aylık ve kolik.akşam ağlamaya başlardı gecelere kadar kucakta vs. hiç durmadan sürekli ağlardı.Geceleri kaç kere acile gittik hatırlamıyorum.Biogaia damla kullanıyorum ve rezene içiyorum hala, azaldı çok şükür.Bende sürekli böyle olacak zannediyordum ama değilmiş.Bu durum inan ki geçici senin biraz sabretmen lazım.