İyi akşamlar.
6 aylık bebeğim 9.480 gr. Mamayla besleniyor ve şimdi ek gıdaya baslayacağız. Boyu da 70 cm. Sağlık ocagında ki ebe bebeğiniz biraz önde gidiyor suyu fazla koyup mamayı biraz az koyun dedi. Dogdugunda da 3.580 gr 52 cm doğmuştu. Sizce de öyle mi? Obezite değil fakat iri bir bebek olacak dedi.